Директорът на „Хома“: Уверявам феновете на Левски, че отборът има екипировка от най-висок клас (ВИДЕО)

За да разсеем всички спекулации, появили се след представянето на новата екипировка на „столетниците“ и да покажем истината, която феновете на Левски заслужават, екипът на Gerena.bg се свърза с търговския директор на „Хома“ България Валентин Николов. Той говори пред нашата медия в откровено интервю, в което сподели истината за сделката със „сините“. Ето какво каза Николов за „синята“ медия на България:

„На първо място искам да благодаря за проявения интерес към нас. Да вмъкна, че за нас е огромно удоволствие за втори път да можем да бъдем партньори на Левски. За жалост в такъв момент и за жалост по този начин. Но в крайна сметка това са неща от живота и от бизнеса, на които ние трябва да сме готови да отреагираме. На въпроса ви, дали Константин Папазов се е свързал с нас ще отговоря, че не е той, нито Наско Сираков е човекът, нито пък Павел Колев, нито който и да било друг. В една компания като нашата или в един бизнес като нашия се изисква хората от екипа ни да са в постоянен контакт и в търсене на нови клиенти. При нас това е един ежедневен, ежемесечен и ежегоден процес. Ние постоянно търсим контакти с отбори, с федерации, без значение дали са футболни, дали са други компании, които биха могли да бъдат наши клиенти. Така че отговорът на този въпрос е не! Ние потърсихме Левски, следейки всеки ден, какво се случва в българския спорт и в частност в Левски и просто ги потърсихме и попитахме дали биха имали желание да си партнираме.“

„Не искам да навлизам в една конфиденциалност, която касае договора ни с Левски. Ще да по-периферно някакви уточнения. Истина е, че дадохме една свобода на действие на Левски, осъзнавайки, че клубът не се намира в добра ситуация, чувайки в пространстовото диспута на Тити Папазов с представителя на „Макрон“, в който и ние доловихме по-вътрешни параметри на договора и на договорните им взаимоотношения. Да, ние предоставихме на Левски една изключително облекчена и олекотена система на работа, която ги изолира от това те да носят или да имат някакъв финансов ангажимент на първо четене към нас.“

LEVSKI.BG

„Имайки предид, че живеем в България, работата ни постоянно ни изправя пред някакви предизвикателства и ни кара да работим в условия, в които предполагам не работят в другите нормални държави, но това е част от живота и това е част от дейността ни и предполагам на други компании, които не са свързани с екипировка или каквото и да било. Знаем, че моментът на плащане е най-трудният момент или този момент, когато човек трябва да остойности нещо е най-трудният. За жалост в България сме свикнаи всичко да плащаме в последния момент, всичко да решаваме в последния момент. Вече в частност по оста ни с Левски, да наистина ние се включихме на изключително късен етап, може би 20 дни преди старта на първенството. Имахме изключително кратък срок за действие, което включва един къртовски труд по 24 часа на ден, в който ние трябваше да не покажем или никой да не разбере, какво се случва, колко усилия ни костава. Повярвайте ми, страшно ного усилия ни коства това да успеем да презентираме, да убедим, че това са нужните продукти на Левски, като цветове, артикули и т.н. Същевренно логистиката, доставката, наистина минахме през един много тежък период, но както виждате никой не разбра и всичко е така, както трябва да бъде. Екипировката на първия отбор бе доставена и вече я представиха, магазинът е пълен и т.н. Така че всичко е ОК.“

Вижте цялото интервю във видеото.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук