Левски води разговори с евентуални нови спонсори

Представителят на Palms Bet в УС на Левски – Радослав Разпопов – заяви, че все още няма готов вариант за нов спонсор на „сините“. Той ще отговаря за търговската част и ще работи по привличане на спонсори и рекламодатели. Изпълнителният директор на Левски – Иво Ивков – обаче разкри, че все пак се водят разговори с евентуални бъдещи спонсори.

„Нямаме нещо, с което да дойдем и да кажем, че това ще е следващият рекламодател или спонсор. Тепърва предстои. Първото нещо, което е важно да направим, е да създадем качествен екип, който да гледа в правилната посока. Качествена презентация на Левски като бранд, за да станем по-желани от бъдещите рекламодатели и спонсори.

Таргетираме всеки, който иска да се популяризира посредством подобен бранд като Левски. Това е един от най-разпознаваемите такива в България. Всички останало е работа, създаване на екип. Брандът трябва да се развива, за да сме по-примамливи към бъдещите рекламодатели. Все още нямаме такъв потенциален, но се надяваме в най-близко бъдеще да го намерим.

Не мисля, че има сектори, които стоят настрани от футбола. Живеем в по-смутни времена, които карат повечето компании да свият своя бюджет. Затова е малко по-трудно намирането на рекламодатели и спонсори. Иначе всеки иска да бъде по-популярен. Чрез Левски това е възможно“, заяви Разпопов.

„Г-н Разпопов няма и един работен ден, не е още в течение на някои неща. Водят се разговори, има потенциални партньори, но сме твърде далеч, за да коментираме към момента“, разкри пък новият изпълнителен директор на Левски – Иво Ивков.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук