Palms Bet следи всички световни тенденции, свързани със спортния свят.
Една от тях: популярното напоследък използване на LED екрани с висока резолюция по време на пресконференции на спортни събития, вместо стандартните и добре познати ни статични визии. С подкрепата на Palms Bet и компанията технически изпълнител MBS Trade (специализирана в LED дисплеи за реклама), ПФК Левски вече има в медийния си арсенал подобен LED дисплей от ново поколение.
LED екранът е предпочитана опция за излъчване на съдържание, заради отличните си технически характеристики, висока разделителна способност, яснота на изображението и не на последно място – защото изглежда страхотно пред телевизионните камери.
Освен за пресконференции, като днешната, Левски ще използва екрана за различни свои медийни изяви, вътрешни обучения, презентации и представяне на клуба пред бъдещи потенциални партньори.
„Видео посланието е доста по-лесно за запомняне и спомага за акцентирането на продукт или бранд, чрез динамичното визуално представяне. Това е предпоставка за разпознаване на рекламния продукт или марка сред останалите“, обясняват от MBS Trade, компанията, предоставила продукта.
LED дисплеите действително са креативен начин за презентиране и разпознаване на бранда и все повече спонсори биха предпочели използването им в бъдеще.