От следващия сезон Левски ще играе с Adidas в партньорство с посредника „Спорт Депо“. Сините ще започнат работа с германския спортен гигант и целта е с новия доставчик клубният магазин да придобие съвсем различен вид, както и да се раздвижат онлайн продажбите.

За последно столичани играха с Adidas през 1999 година. Преди седем години Левски бе обличан от друг германски спортен гигант – Puma. Тази пролет се появи опция Nike да измести Adidas, но вече е отпаднала.

Тази кампания сините ще играят за последно с испанския спортен бранд Joma. Договорът, който бе подписан през 2020 година, изтича и няма да бъде подновен. От този сезон логото на генералния спонсор Палмсбет се намира в центъра на фланелката, а не както бе миналата година „Левски е вечен“. Тогава сините получиха разрешение да промотират кампанията си. Контрактът с Joma бе подписан след скандално прекратяване на отношенията с друга фирма, за което се дължи неустойка от над 100 хиляди лева. А Станимир Стоилов алармира, че членът на Надзорния съвет Константин Папазов още не е изчистил сумата към Macron.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук