Новият екип на Левски се превърна в моден хит

“Не ми харесва!”, това е честото определение, което феновете на Левски лепнаха на новите екипи. Както е известно, благодарение на сътрудничеството със SPORT DEPOT, на „Герена” се завърна „Адидас”. Това не се бе случвало от края на 90-те години, когато тимът от „Герена” бе хегемон. Според запознати продажбите на новите екипи вървят страхотно, но не така смятат мнозина.

Затова се наложи устата им да бъде затворена от чужбина, където екипите се превърнаха в хит. Причината затова е решението да се избере сходен дизайн с този, който ползва Холандия през 1988 година, когато покори Европа с Гулит, Ван Бастен и Рийкард.

„Такава класа рядко може някой да си позволи сега. Холандия, Атланта Юнайтед, Страсбург и Левски”, коментират ловците на екипи, за които това е и сериозен бизнес.

„Само ние седим и се плюем, а останалите ни завиждат”, бяха принудени да отчетат и феновете на Левски, които виждат, че не може винаги да се отрича всичко, което се случва на „Герена”.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук