Ръководството на „Левски“ е подписало изключително успешна сделка с новия рекламен партньор Lorenz Snack-world, известни със своите снаксове и картофени чипсове. По силата на договора, „сините“ ще прибират по 50 хил. лева на месец, , твърди Труд. Двете страни обявиха партньорство в понеделник. В същото време на „Герена“ продължават разговори с потенциален нов генерален спонсор, който да реши част от финансовите затрудения на клуба. В „Левски“ се очаква и остатъчна сума от друг спонсор – австрийската компания BELFRY, която през месец май се обвърза със столичния тим. 

Напук на сериозните затруднения и липсата на селекция, отборът, воден от Живко Миланов, разгроми  с 4:0 „Локомотив“ (София) в контрола. „Сините“ все още нямат загуба в подготовката, въпреки че са заставени да играят с редица юноши. Ден след успеха над „железничарите“, на стадион „Георги Аспарухов“ се завърна Николай Михайлов, който поднови тренировки с тима. Договорът на вратаря изтече през лятото, а интересното е, че той самият обяви, че при настоящото ръководство на „Левски“ не възнамерява да играе.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук